Sjukdomar

Jag hatar att vara sjuk. Men allvarligt, vem kom på att ibland ska människor bli sjuka så de inte kan göra någonting annat än att glo på tv? Halsfluss är det jag har åkt på, jag vet att det är det eftersom jag hade det ca en gång i månaden innan jag tog bort halsmandlarna... nu är det bara 2-3 gånger per år. JÄTTEKUL! Det räcker! Jag måste ha världens sämsta immunförsvar.

Jag tänker fan inte gå till läkaren heller, aldrig i livet. Kostar bara helvettes massa pengar och ännu mer helvettes massa pengar. Dock måste jag bli frisk.. Det är bröllop på lördag så jag måste stanna hemma från skuuulan och sänka min fina närvaro som redan ligger nere på 55 % och svajar! Toppen! SKITBRA!

Jävla äckliga fittvirus / Brunettemelii


Kommentarer

Din åsikt räknas inte här:

Namn:
Kommer du igen?

mejl: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Idiotisk åsikt:

Trackback
RSS 2.0