"Men Allvarligt" återuppstår!



Ja, vad topicen antyder är precis det som kommer att hända. Tidigt nästa vecka så kommer "Men Allvarligt" att vara tillbaka i en ny, lite annorlunda skepnad än tidigare. From nu så kommer det bara var jag Znappe "Skalman" Nordqvist som skriver här och typ av innehåll kommer också att modifieras lite smått. Det överdrivna hatet som tidigare var bloggens signum kommer att tonas ner och den kommer istället att få en lite mer seriös "touch". Men Allvarligt kommer nu ätt täcka:

* Nyheter
* Sport
* Underhållning
* Recensioner
* Mindre reportage
* Veckouppdatering av mitt underbara liv ;D


Dock så kommer allt som skrivs fortfarande präglas av mina egna värderingar och åsikter så den nedvärderande tonen och sarkasmen från förut kommer inte att vara helt borta. Den kommer bara att vara på en lite högre nivå än tidigare... för trots allt, Men Allvarligt är ju inte Men Allvarligt utan lite god sarkasm. Eller hur? :)

Jag vill också ta tillfället i akt att tacka Emelie Forslöf för hennes tidigare bidrag till bloggen och önska henne lycka till med sitt nuvarande projekt som jag verkligen tycker ni ska ta en ordentlig titt på nu när ni väntar på att Men Allvarligt kör igång igen. Ni hittar hennes blogg på -> http://sensuellt.blogg.se <-.

Vi ses ses snart.. Så länge får ni njuta av en bild på mig ;)

/ Znappe


Kommentarer
Postat av: Sensuellt

fett kuuuwl iallafall!

2008-11-28 @ 16:28:14
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: emelie

vad mycket du har bloggat btw

2008-12-01 @ 13:10:58
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: znappe

jag är sjuk och har jobbat! chilla.

2008-12-05 @ 22:29:23

Din åsikt räknas inte här:

Namn:
Kommer du igen?

mejl: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Idiotisk åsikt:

Trackback
RSS 2.0