Pizza direct, världens sämsta pizzeria?

Men allvarligt, igår när jag skulle ringa och beställa hem pizza från pizza direct (de är de ända i väsby som tar kort när man beställer hem) så blev jag så jävla iriterad så jag var kapabel att döda dem, jag ska berätta vad som hände!



Pizzakillen = P
Brunettemliii* = E

E: Hej! Jag skulle vilja beställa hem två kebabpizzor och en sån där med oxfilé och beaneisesås hemkört.
P: Va har tvärr ingen oxfile... kan du ta fläsk? (iritationsmoment 1)
E: Nej! Ta en till kebeb då..
P: Så tre kebabpizzor, vilken adress?
E: Juste jag vill betala med kort, det går väll bra?
P: ehh .. mmhm... mjoo, aaa... Vi ringer upp dig alldeles strax!

Det går ca 40 minuter av väntan innan jag bestämmer mig för att ringa uppden själv igen, lite mer irriterad den här gången.

E: Hej! Jag ringde för ca 40 minuter sen och ni skulle ringa upp?
P: Ja pizzorna är klara men vi har inte fått din adress?
E: Nej eftersom ni skulle ha ringt upp? Det kan vara lite svårt att leverera pizzor om man inte vet vart eller hur?
Jag skulle betala med kort också? Ni har fortfarande inte mitt kortnr.
P: Vi lovar att ringa upp dig om 5 minuter.

HERREGUD, har de en prao från iv som tar emot beställningar via telefon eller? Hur svårt kan det vara att ta ett kortnr? Efter 5 minuter ringer de iaf som de lovat. Jag rabblar iaf nr och adress så fort som möjligt för att slippa prata med dem, sen kommer pizzan 10 min senare och jag kan bara säga att det var tur för dem att pizzan var varm och god iaf, annars hade jag nog dödat dem! /Brunettemeliii*


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Trodde jag med, men vi tältade inomhus istället ;D

2008-08-29 @ 10:42:16
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Din åsikt räknas inte här:

Namn:
Kommer du igen?

mejl: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Idiotisk åsikt:

Trackback
RSS 2.0